Simmande valp i januari

morgan

Asså det blev ett himla liv på husse och matte när vi var och hälsade på änderna och svanarna i hamnen. Husse och matte matade de där flaxande fåglarna (jag trodde fåglar flög och inte simmade?) och änderna kvackade lite som jag skäller. Jag blev så nyfiken att jag kastade mig i plurret och försökte bli polare med fåglarna, men de bara stack iväg. Jag märkte dock att jag har en extrem begåvning för att simma. Jag är ju inte så gammal (ett halvår IDAG, hurra!) men är redan mycket intresserad av vatten och bad. Merlin var mer skeptisk till att bada. Men det var ju rätt kallt. Husse och matte skrattade massor åt mig och sen fick jag värmas i bilen och blev väldigt ompysslad.

/Morgan


Kommentarer
Postat av: Husse

Till våren så...

2007-02-02 @ 10:17:03
Postat av: Ell

Oj.. 6 månader redan? Tiden flyger..
Haha, önskar jag sett valpsimmandet :)

Postat av: Lena Ekmark

Ser fram emot att få träffa dej lille sötnos. puss från farmor Lena

2007-02-08 @ 21:07:50
Postat av: lejla

ååh vilken härlig blogg!!

2007-02-13 @ 16:26:52
URL: http://lejlaa.blogg.se
Postat av: Rasmusrebecka

You will be hearing from me soon. Thanks

2009-06-26 @ 08:29:51
URL: http://rasmusrebecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback