Vov wow

foljamed

Voff!

Var ett tag sen nu igen. Jag har hunnit skälla ut massa banditer (typ familjer med barnvagnar, främmande karlar och grannkatten) sedan sist och lekt med många nya roliga kompisar.

Jag har kommit på att jag älskar att vara nära hav och sjöar (bra att jag lärde mig simma förra sommaren, men himla taskigt av Linda och Ellen att tvångsbada mig i barnpoolen.)... Eftersom mina människor också älskar havet så ska de flytta till ett!! Så häftigt!! Det är ett ställe som heter Nynäshamn där de har supergoda voff-lor, massor av fåglar att jaga och en ursöt pudeltik blir min granne. Hon har redan fallit för min charm (givetvis).

Jag kommer absolut hälsa på massa i gamla kvarteren. Stenar som måste pinkas på, fagra Daisy som måste flirtas med och andra gamla vänner som behöver ses över.

Det är såå varmt! Smyger in till sovrumsfläkten och tar en siesta ganska ofta och ser extra söt ut så att mina människor ska bjuda mig på milkshake. Fascinerande vad långt jag kommer genom att se söt ut. Se bilden, det är min bästa "får jag följa med?-pose" då jag helt enkelt studsar ner i min väska och tittar uppfodrande på de i min omgivning. Funkar varje gång!

Nä, nu ska jag mumsa potatiskrocketter och grönsaker.


Kommentarer
Postat av: Jacque

hehe voff-lor (:

Postat av: Husse

Ahaa! Nu kan jag ditt följa-med-knep! Aldrig att det funkar igen. Eller, jo, kanske...

2006-07-03 @ 01:24:24
Postat av: Ell

Mig får du alltid följa med, det vet du. Och du kan få lite jordnötsringar när matte och husse tittar bort! Myshund.

2006-07-05 @ 14:11:22
Postat av: Mikky

så söt chihuahua!
kommer dne från en chihuahua kennel i så fall vilken?.

2006-07-17 @ 17:28:56
URL: http://www.storamodegarderoben.blogg.se
Postat av: Mikky

Är det en äkta Lv bag?
Vet du vad en sådan kostar ?
fin blogg!

2006-07-17 @ 18:16:03
URL: http://www.storamodegarderoben.blogg.se
Postat av: Henrik Yngve

JÖSSES!!!
Hur jävla sjuk kan man bli..???

2007-08-26 @ 10:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback