Voffivov

voffiiii
Lek i det gröna med mamma (observera hur coolt farlig jag ser ut, grrroar!)

Åååh vad det är härligt med sommar. Nåja, några dagar har det varit väl varmt men då baddar matte och husse min nos med kallt vatten och ibland tvångsduschar de mig (brrrr.... men jag hämnas genom att skaka av mig ordentligt på dem - helst i sängen!). När det är varmt tycker jag också att det är behagligt att skutta upp i sängen och ta en siesta precis vid fläkten.

För det mesta är det ändå bara roligt. Att springa runt runt runt runt i gröngräset och helst när husse jagar mig (ha haa, han kommer aldrig ikapp mig, superhunden!). Också skoj när matte kastar pinnar eller bollar och ropar om "Apport"  (apa bort? vadå??) som jag sedan kastar mig i full speed efter. ...Fast oftast hittar jag något viktigt (pudelkiss eller en mygga typ) på vägen och glömmer att komma tillbaka med det ivägkastade. Liksom hallå, kastar de bort nåt så betyder det väl att det inte ska tillbaka?

Mmm, jag har fått god kyckling idag. Det är nästan det gottigaste jag vet. ♥






Kommentarer
Postat av: Husse

Mer kyckling i morgon utlovas...

2006-07-10 @ 02:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback