Woof!

Jag är Merlin. Kanske den coolaste hunden på planeten. Jag skulle faktiskt gissa på det. Inte för att verka självsäker eller så men alla i min omgivning påstår det, och jag säger ju inte direkt emot.

Grisöron är gott. Häromdagen såg jag en jättestor dinosauriegris på TV. Undrar hur hans öron skulle smaka. Fast det kallas väl bara grisöron, inte mumsar jag väl på en riktig gris. Jag tycker om djur. Eller, en del. De som förstår att jag är den coolaste hunden på planeten. Fast det betyder inte att jag äter upp deras öron om de inte tycker det.

Idag försökte Ellen sig på att sjunga. Jag skällde emot naturligtvis. Så kan hon ju inte bete sig. Matte har jag ju fått vänja mig vid att hon ska skråla för jämnan, men en till!? Jag trodde jag kunde lita på Ellen. Inte har jag fått leka med Daisy idag heller. Men jag har krupit in i en bukett blommor. Osäker på om de var ätbara så jag avstod. Jag tuggade grisöra istället. Grisöron är gott.



Kommentarer
Postat av: Daisy

Yeah! Hundöron rockar. Jag är förrsten också stenccol. Ses i helgen älskling?

2005-09-20 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback