Daisy

dreamy
Här ser jag drömmande ut... Är det Daisy, ett smarrigt grisöra eller parmesan jag har i tankarna tro?


Låt mig se, vad har hänt sedan sist? Jag har träffat hon popstjärnan Lena Philipsson (-"Nej men titta, en liten vovve!!") som tydligen ansåg att jag inte var så stor. 2,3 kilo är väl kaxigt..!?

Jag har lekt med vackra snövita Daisy, och åh, hon är schysst den huahuan alltså!

Det har blivit några utflykter, bland annat har jag varit i Märsta, och så har Ellen varit och hälsat på. Men hon snålade på kexbitarna. Igår hyrde jag film med mina människor. Jag fick välja film. Jag tog en med en hund i såklart. Jag tror dock jag somnade efter halva så det kan inte ha varit något djuplodande.

ÅH! Kom precis på att jag gömt ett grisöra under mattes täcke... Måste kila!! A dog's gotta do what a dog's gotta do...





Kommentarer
Postat av: Husse

Du hade rätt. Hade också kunnat somna efter halva filmen, om det inte vorit för Butter eller vad hundfilmstjärnan nu hette.

2005-11-13 @ 17:06:29
Postat av: Ell

Merlin, du är för snygg för Daisy.. men är man kär så är man ;)

Tjockis hälsar och undrar om det verkligen är så gott med de där tokigt stora öronen som du verkar tjata så mycket om..!!

NÖÖÖSSENÖÖÖSSS

Postat av: Chrisdaniela

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2008-06-04 @ 11:15:25
URL: http://www.online-diary.net/?w=chrisdaniela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback